Monday, 14 September 2009

Kanye Stole the VMA show..

Kanye & Taylor
So if you didn't already know, Kanye stole the show at the MTV Video Music Awards..yet again! As Country singer Taylor Swift was accepting her award for Best Female Video, Kanye ran on stage and said; "Yo Taylor. I’m really happy for you. I’m gonna let you finish, but Beyonce had one of the best videos of all time. One of the best videos of all time!" Asked what happened at the MTV Press conference Taylor said:"I was standing on stage and I was really excited because I had just won an award and then I was really excited because Kanye West was on the stage. And then I wasn't so excited anymore after that... I don't know him and I don't want to start anything. I had a great night tonight. It's definitely been an interesting night." Good idea - no. Honest kinda! Taylor's video was something Avril did back in 2005 compared to Beyonce's Single Ladies video that has become a like a cult following on youtube with everyone posting their own attempts. However....Kanye there are millions of people with no media training (something he quoted that he has never had) and even they would know you don't steal someone's thunder like that. Everyone is describing Beyonce's idea to bring Taylor up on stage when she won an award for Best Video of the Year as "classy." I think that was the least Beyonce could do to show she had no involvement at Kanye's stupid behaviour! Check the video below to see for yourself... So what did you think of Kanye's outburst??? Here is what the celebs were writing on Twitter... Pink: Kanye west is the biggest piece of shit on earth. Quote me. Spencer Pratt: Let's be very clear King Spencer would never do anything like what Kayne just did to a sweet soul like Taylor! heidimontag: congrats @taylorswift13 on your vma!!! you deserve it more than anyone!! I saw the devil in action when kanye west stole your mic! u rock!!! adamlambert: Kanye needs to chill. He freaks out every year. It ain't that deep man. JoelMadden: WOW Taylor Swift's first VMA and she didn't even get to ENJOY it. Kanye You were just a bully on that one man. therealpickler:Tator Tot, you handled yourself with Grace. Kanye, go grow some f-ing balls bitch! don't mess w/my lil sis!! KellyClarkson official blog: "Dear Kanye, What happened to you as a child?? Did you not get hugged enough?? Something must have happened to make you this way and I think we’re all just curious as to what would make a grown man go on national television and make a talented artist, let alone teenager, feel like shit. I mean, I’ve seen you do some pretty shitty things, but you just keep amazing me with your tactless, asshole ways." Oh gosh! Thoughts!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...